Kalite Politikamız

  • Hizmetlerimizde tarafsızlık, doğruluk ve gizlilik kuralları içerisinde hareket etmek,
  • Çalışanlarımızın teknik yeterliliğini arttırmak amacıyla iç ve dış eğitimlere katılımlarını sağlayarak kaliteyi arttırmak,
  • Müşterilerden veya ilgililerden gelen şikâyetleri göz önünde bulundurarak, hizmet kalitemizi daha üst seviyelere taşımak amacıyla şikâyetleri birer iyileştirme faaliyeti olarak değerlendirmek,
  • Müşterilerimizin gereksinimlerine odaklı, memnuniyeti en üst düzeyde tutan bir yönetim yaklaşımı sergilemek,
  • Müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutma​​k, müşteri geri bildirimlerini etkin bir şekilde yönetmek, değer yaratmayan işlemleri ortadan kaldırarak kaynakların etkin kullanımı ile zamanında hizmet vermek ve sürekli iyileştirmeyi amaçlamak,
  • Sektörümüzün vermiş olduğu bilinçle, günümüz şartlarında her türlü inovasyonu kullanarak hizmetlerimizi en iyi kalitede sunmak ve sürekli geliştirmek,
  • Tüm faaliyetlerimiz kapsamında, geri dönüştürülebilir atıklarımızı değerlendirmek, doğal kaynak kullanımlarını azaltmak, çevre kirliliğini önlemek için gerekli tedbirleri almak,
  • Yasal yükümlülüklerimize, TSE, ISO 9001, ISO 14001 ve OHSAS 18001 Standartları ile üyesi olduğumuz kuruluşların şartlarına uymak,
  • Kalite, İş Sağlığı Güvenliği ve Çevre yönetim sistemlerimizi sürekli iyileştirmektir.